Administrowanie
Gomi Sp. z o.o.
Administrowanie
Poniżej przedstawiamy standardowe usługi naszej firmy w zakresie Zarządzania/ administrowania nieruchomością:
- prowadzenie i aktualizację spisu lokali wchodzących w skład nieruchomości wspólnej,
- prowadzenie spisu najemców i użytkowników miejsc parkingowych wchodzących w skład nieruchomości wspólnej;
- prowadzenie i aktualizację przekazanej przez wspólnotę książki obiektu oraz bieżącej dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej;
- pomoc w zawarciu umowy rachunku bankowego na rzecz wspólnoty;
- przechowywanie oraz zabezpieczenie dokumentacji użytkowej, opracowywanie i przekazanie w formie pisemnej: projektu Planu Remontów, Rocznego Planu Gospodarczego Wspólnoty, Planu Zarządzania Budynkiem na okres od 3 do 5 lat;
- pomoc w zawieraniu lub zawieranie na rzecz wspólnoty umów na stałe dostawy mediów: energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, składowania i wywozu nieczystości stałych i płynnych
- kontrolę wykonywania tych umów;
- zawieranie umowy ubezpieczenia budynku stanowiącego część nieruchomości wspólnej na rzecz wspólnoty (dobór najlepszej oferty);
- przygotowywanie projektów uchwał wspólnoty wraz z listami do głosowania;
- organizowanie zebrań wspólnoty;
- indywidualne zbieranie głosów oraz zawiadamianie o treści uchwał podjętych tą metodą, na zasadach określonych w art. 23 Ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o Własności Lokali;
- zawiadamianie właścicieli lokali, dokonywane w formie pisemnej, o zmianie wartości kosztów zarządu nieruchomością wspólną w związku ze zmianą cen za świadczenie usług wchodzących w ich skład;
- współpraca, oparta na najlepszej wiedzy , przy podejmowaniu przez zarząd wspólnoty istotnych decyzji dotyczących sprawowania funkcji Zarządu Wspólnoty bądź zwiększania pożytków cywilnych rzeczy albo pożytków prawa w stosunku do rzeczy i praw wspólnoty;
- stała współpraca z właścicielami oraz zarządem nieruchomości.