Administrowanie

Gomi Sp. z o.o.

Administrowanie

Poniżej przedstawiamy standardowe usługi naszej firmy w zakresie Zarządzania/ administrowania nieruchomością:

  • prowadzenie i aktualizację spisu lokali wchodzących w skład nieruchomości wspólnej,
  • prowadzenie spisu najemców i użytkowników miejsc parkingowych wchodzących w skład nieruchomości wspólnej;
  • prowadzenie i aktualizację przekazanej przez wspólnotę książki obiektu oraz bieżącej dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej;
  • pomoc w zawarciu umowy rachunku bankowego na rzecz wspólnoty;
  • przechowywanie oraz zabezpieczenie dokumentacji użytkowej, opracowywanie i przekazanie w formie pisemnej: projektu Planu Remontów, Rocznego Planu Gospodarczego Wspólnoty, Planu Zarządzania Budynkiem na okres od 3 do 5 lat;
  • pomoc w zawieraniu lub zawieranie na rzecz wspólnoty umów na stałe dostawy mediów: energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, składowania i wywozu nieczystości stałych i płynnych
  • kontrolę wykonywania tych umów;
  • zawieranie umowy ubezpieczenia budynku stanowiącego część nieruchomości wspólnej na rzecz wspólnoty (dobór najlepszej oferty);
  • przygotowywanie projektów uchwał wspólnoty wraz z listami do głosowania;
  • organizowanie zebrań wspólnoty;
  • indywidualne zbieranie głosów oraz zawiadamianie o treści uchwał podjętych tą metodą, na zasadach określonych w art. 23 Ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o Własności Lokali;
  • zawiadamianie właścicieli lokali, dokonywane w formie pisemnej, o zmianie wartości kosztów zarządu nieruchomością wspólną w związku ze zmianą cen za świadczenie usług wchodzących w ich skład;
  •  współpraca, oparta na najlepszej wiedzy , przy podejmowaniu przez zarząd wspólnoty istotnych decyzji dotyczących sprawowania funkcji Zarządu Wspólnoty bądź zwiększania pożytków cywilnych rzeczy albo pożytków prawa w stosunku do rzeczy i praw wspólnoty;
  • stała współpraca z właścicielami oraz zarządem nieruchomości.